25 September 2014

Salam dan salam 1 Malaysia....

Kali ni saya nak kongsi cara rawat bayi yang baru berumur dua bulan mengalami panas badan.... 3 hari lepas anak saya mengalami panas badan mungkin sebab demam nak pandai sesuatu kot atau nak tukar bulan.... sebagai ibu bapa amat mencemaskan jika bayi kita alami panas badan, sebab pergi klinik pun doktor bukan boleh buat ape pun... lagi pun bayi mane boleh ambil ubat lagi.....

Sebagai seorang ibu perasaan kesian dan kasih sayang dekat anak tidak dapat dipisahkan.... jerlun dengan kain basah tak menjadi.... tampal cool fever hilang kejap pahtu panas balik.... disebabkan anak saya ni menyusu badan saya try ambil Nutriferon shaklee 1 sachet dan kerapkan menyusu bayi saya supaya dia banyak buang air kecil....

rawat anak demam
 ni la si hensem mama.. muhammad ameer hakim.



Alhamdulillah panas badannya makin turun.... dan nampak berbeza dari sebelum ni... dia dah mula keluarkan suara seperti nak bercakap dengan kita hehe seronok kakak2 dia bermain dengan adiknya.... dalam masa 2 hari sahaja dia dah sembuh sepenuhnya.... memang berkesan lah nutriferon shaklee ni hanya dua sachet anak saya dah sembuh, boleh la bawa dia pergi cucuk untuk umur dua bulan hihi....

ingat sesuatu penyakit tu datang dari Allah dan ubatnya pun datang dari Allah kita hanya perlu ikhtiar sahaja bagaimana kita nak sembuhkannya.....
Reactions:
Powered by Blogger.

Popular Posts