Friday, June 28, 2013

Kesan sampingan ESP Shaklee

ASsalam semua.
salam pagi jumaat, seminggu lagi dah nak puasa.. bersedia atau tidak ramdhan mmg akan muncul.. mmg ternanti2 ramadhan tahun ni.. alhamdulillah, di beri kesempatan utk beribadat dalam bulan puasa lagi.. alhamdulillah..tp ramadhn tahun ni istimewa skit, sb tgh menyusu lagi, masih fully breastfeed, da 10 bulan... hihi.. mmg rasa tkt x larat la ape la kan.. tp da try2 puasa sblum ni.. mmg gagah je.. x rasa apa2 pun.. hihi.. nak tahu rahsia dia??
meh sini nak cite.. ana amik ESP shaklee la.. :) mula2 amik ESP nak tambah susu.. tp mcm biasa la.. supplement shaklee ni mmg byk kesan sampingan lain...hehehe...

ok ni adalah kesan2 sampingan yg ana perasan selama ana amik setin ESP shaklee :

1) Muka licin jer,... gebus2 gitu.. seyes ok..kulit lembab, cantik je lepas amik ESP shaklee.. mana taknye...ESP Shaklee boleh buat masker okey.. campur ngan vita e shaklee.. mabeles.. hihihi.. lately mmg ramai ckp kulit ana cantik.. ana ni bukan jenis rajin nak tepek2 g keje pagi2.. bedak pun x pakai.. huhu.. tp ramai yg ckp kulit ana cantik la.. ni la kesan ESP.. kekeke

2) Stretch mark hilang.. kesan sampingan ni mmg best sgt2.. da dua tahun stretch mark ni melekat di perut ni.. tp lepas amik ESP shaklee.. suami tegur.. mcm kurang la.. da x nampak parut2 sangat.. wawawa.. trima kasih ESP.. hehehe

3) Badan bertenaga.. ni la ana kate pose pun x rasa ape2.. hihi.. ana amik vitalea dan segelas ESP.. mlm tu.. x sahur2 pun, sampai kol 6 ptg.. mmg x rasa ape2.. wpun kat opis mengepam 2 kali.. tp masih gagah ... haha

byk lagi la.. kesan2 dia.. susu byk, anak cepat kenyang.. kulit anak pun cantik.. kalo nak tahu.. rasa sendiri la..hehe


Shaklee ESP

 ni la tin ESP tu.. besar okey.. 3 bulan makan , tambah buat masker lagi.. x habis2 lagi ni hah.. hehehe

Shaklee ESP murah
haaa... ni dia poster ana wat tuk menceritakan kebaikan esp.. hihihi.. semua peringkat umur la leh makan.. :)

klo korang teringin nak try.. hubungi ana k... x mahal pun.. rm 133 termasuk pos dah...siap free shaker lagi.. murah wei.. tahan 3 bulan.. daripada korang bli minuman2 bergas letak dalam peti.. da la x sihat.. mahal, baik korang bli ESP ni.. hehehe... 

Your Shaklee Independent Distributor; 
♥ Farahana (ID 908237)  
♥ Tel/SMS/WhatsApp : 0136283485  
♥ FB Fanpage & Blog : Vitamin Untuk Semua  
♥ Email: farahana.hamzah@gmail.com
Post a Comment